Jaunie kravas automobiļi ir īpaši pielāgoti Ziemeļvalstu klimata prasībām, kur āra temperatūra var pazemināties līdz pat –37 grādiem.
Attiecīgi aprīkoti ar ziemas apstākļiem nepieciešamo inventāru - speciālu elektrisko motora apsildes iekārtu (220V), apsildāmu gaisa mitruma atdalītāja iekārtu pneimo sistēmai, apsildāmu degvielas filtru, apsildāmu automobiļa priekšējo vējstiklu ar iestrādātu sildelementu, kā arī elektriski apsildāmiem un regulējamiem atpakaļskata spoguļiem.
VAS “Latvijas autoceļu uzturētājs” valdes priekšsēdētājs Raitis Nešpors informē: “Lai uzlabotu darba efektivitāti, investējam transportlīdzekļu atjaunināšanā un modernizēšanā. Kravas automobiļi ir multifunkcionāli - trīspusēji pašizgāzēji ar 13 kubikmetru lielu kravas kastes tilpumu, un tie tiks izmantoti dažādu ikdienas uzturēšanas darbu veikšanai, lai nodrošinātu satiksmes drošību un autoceļu caurbraucamību. Ziemas sezonā šiem kravas automobiļiem uzstāda ziemas aprīkojumu – priekšējo lāpstu, sānu lāpstu sniega tīrīšanai un sāls-smilts kaisītāju autoceļa seguma apstrādei ar pretslīdes materiāliem. Savukārt vasarā tos izmanto bedru remonta darbos un dažādu kravu pārvadāšanai. Jaunos kravas automobiļus jau pielieto LAU Rēzeknes, Liepājas, Alūksnes, Jelgavas, Talsu, Valmieras un Rīgas struktūrvienībās.“.
MAN TGS sniega tīrītājos ir iekļautas visas mūsdienu drošības sistēmas - elektroniskā stabilitātes programma ESP, bremžu spēka regulators ARS, joslu šķērsošanas sistēma LGS, EEC tahogrāfs, kruīza kontrole, maksimālā ātruma ierobežotājs, MAN digitālā uzraudzības sistēma un citas. Komfortu un atbalstu vadītājam braukšanas laikā sniedz plašā MAN kabīne, pārskatāmais vadības instrumentu panelis, Bluetooth un audio brīvroku sistēma, elektriski durvju logu pacēlāji, tonēts saulessargs, lūka un citi elementi.
“Salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes MAN ceļa tīrīšanas tehniku, jaunā ir aprīkota ar EURO 6C dzinējiem, kas ir vēl videi draudzīgāki un ekonomiskāki. Tāpat automobiļiem ir uzstādīti pastiprināti sajūgi, kas noder smagu darbu gadījumos. Piemēram, pilnībā slogota automobiļa braukšanai bezceļa, ceļu būves vai remonta apstākļos, lai varētu pārvadīt motora maksimālo griezes momentu, nepielietojot elektronisko aizsardzības sistēmu ESP.”, papildina SIA “Avar Auto” pārdošanas nodaļas vadītājs Sarmis Paškevics.
Informāciju sagatavoja:
MAN Truck & Bus
Oficiālais pārstāvis Latvijā